I forbindelse med et projekt med Odense Kommune, valgte vi i Fucking Flink at involvere de kloge og kreative elever fra KEA – Københavns Erhvervsakademi. Eleverne på Design & Business fik stillet til opgave, at skræddersy en kampagne der sammen med konceptet ‘Drugbox‘ skal ændre unge i Odenses forhold til alkohol og stoffer.
Herunder kan du se elevernes kreative kampagneideer:
Koncept: “Giv Hjælp”
Medie: Go Cards, outdoor, video, kampagnesite
Kampagne af: Oscar Jardof, Camilla Funk Boldeman, Simone Rasbæk Frederiksen, Daniela Nuunu Lyberth Hansen, Pernille Boe Kaluzny.
Koncept: “Fun’n’facts about serious stof”
Medie: Undervisningsmateriale, guerilla marketing
Kampagne af: Sarah Wanting Rømer, Maria Ørnbo Shomonof, Julie Lindegaard, Sophie Vestergaard Ottesen, Liv Packness og Line Schmidt-Elling.
Koncept: “Kan du se dig selv i øjnene?”
Medie: Klistermærke, co-branding, SoMe
Kampagne af: Thomas Hapka, Tea Windfeld, Nana Pankalla, Kristina Holm Andersen, Pernille Sneholm Thyme og Emilie Magdalene Stenager Olsen.
Koncept: “Hvilken ven er du?”
Medie: SoMe, postkort, kampagnesite
Kampagne af: Trine Møller Christensen, Emma Toft Asmussen, Tobias Pultz, Malene Østerbye Madsen og Lise Kristensen.
Koncept: “Box’en”
Medie: Outdoor, app
Kampagne af: Stefanie, Alice, Maria, Regitze og Pernille.
Koncept: “Fucking Høj … på livet”
Medie: Video, SoMe
Kampagne af: Camilla, Iben, Magnus og Regitze
Koncept: “Drop The Drugs, Do The Dance”
Medie: Kaffevogn, plakat, postkort, flashmob, SoMe
Kampagne af: Louise Høilund, Ida Marie Pape Hemager, Julie Franck Hyldgaard, Ann-Sophie Folke Adler, Mia Louise Jensen og Sarah Aida Andersson