Når vi mennesker krydser spor, er der to muligheder: Vi kan bruge mødet til at løfte hinanden, eller vi kan vælge at lade stå til. Som servicemedarbejder er der ikke noget valg. Alle møder med gæster og kunder skal skabe unikke oplevelser.
I Flink Liga strækker vi servicemusklerne og gør alle medarbejdere klar til en travl sæson. Med gamificering og nudging, spilleregler og præmier sætter vi servicebegrebet i helt nye rammer.
Gennem fire simple service-udfordringer udfordres dine medarbejdere til at sætte nyt fokus på de daglige oplevelser. Alle kan være med uafhængigt af alder, faggruppe og rang. Og uden ekstra ressourcer eller tidskrævende specialkurser.
Flink Liga kombinerer digitale løsninger med fysisk materiale.
Vi måler på resultaterne, så du ved, hvor godt din organisation klarer sig. I får også mulighed for at sammenligne jeres resultater med andre organisationer.
Vil du høre mere om Flink Liga, så kontakt Tina Werborg på tiwe@fflink.dk eller tlf. 5356 6020.
Flink Liga er udviklet baseret på samarbejde med Københavns ZOO, Universe, Pharmakon, Torvehallerne, Tirpitz, Den Blå Planet og Københavns Lufthavn.
Flink Liga udspringer af bevægelsen Fucking Flink, hvor vi i 6 år har skabt national opmærksomhed om de positive effekter af flinkhed. Som virksomhed har vi hjulpet kunder som DSB, Novo Nordisk, KAB, 7-Eleven og Folketinget med at forbedre deres servicekultur.